عطر زرد گل یاس رو نمی خوام

 نمره ی بیست کلاسو نمی خوام

 من فقط واسه چش تو جون می دم

 عاشقای بی حواسو نمی خوام

              من تو رو می خوام اونارو نمی خوام

                        نفسم تویی هوارو نمی خوام  

 عشق رو نقطه ی جوشو نمی خوام

 دوره گرد گل فروشو نمی خوام

اونی که چشاش به رنگ عسله

  مجنون خونه به دوشو نمی خوام

                        من تو رو می خوام اونارو نمی خوام

                        نفسم تویی هوارو نمی خوام                                                                                                                   

  من کسی با قد رعنا نمی خوام

 چشای درشت و گیرا نمی خوام

دوس دارم قایق سواری رو ، ولی

 جز تو از هیچ کسی دریا نمی خوام

              من تو رو می خوام اونارو نمی خوام

                        نفسم تویی هوارو نمی خوام

 موهای خیلی پریشون نمی خوام

 آدم زیادی مجنون نمی خوام

 می دونی چشم منو گرفتی و

 جز تو هیچی از خدامون نمی خوام

             من تو رو می خوام اونا رو نمی خوام

                       نفسم تویی هوا رو نمی خوام

 چشم شرقی سیاهو نمی خوام

 صورتای مثل ماهو نمی خوام

 آخه وقتی تو تو فکر من باشی

حق دارم بگم گناهو نمی خوام 

             من تو رو می خوام اونا رو نمی خوام

                       نفسم تویی هوا رو نمی خوام  

 حرفای نقره ای رنگ رو نمی خوام

 اون دوتا چشم قشنگو نمی خوام

 حتی اون که بلده شکار کنه

 صاحب تیر و تفنگو نمی خوام

           من تو رو می خوام اونا رو نمی خوام

                       نفسم تویی هوا رو نمی خوام

شعرای ساده و تازه نمی خوام 

 اونکه می گه اهل سازه نمی خوام

 من دلم می خواد تو رو داشته باشم

واسه این کارم اجازه نمی خوام

             من تو رو می خوام اونارو نمی خوام

                       نفسم تویی هوارو نمی خوام

 حرف خیلی عاشقونه نمی خوام

دل رسوا و دیوونه نمی خوام

یا تو ، یا هیچکس دیگه به خدا

خدا هم خودش می دونه ،‌نمی خوام

 

            من تو رو می خوام اونارو نمی خوام

                                           نفسم تویی هوارو نمیخوام

نظرات 8 + ارسال نظر
بهار شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:30 ق.ظ

گاهی از مدرسه و کیف و کتاب گفتی برام
گاهی از شیطونیهای بی حساب گفتی برام
گاهی از مردم بی عاطفه نالیدی واسم

تارا شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:30 ق.ظ http://khodetbezar.com

Salam chize bahali bood mishe tahamoool kard vali behet tabriik mi9gam weblog jalebi dari movafag bashi

شیرین شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:30 ق.ظ

شیرین است انها که طعمش را چشیده اند خوب می دانند

م شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:55 ق.ظ

تو را که زمزمه می کنم،
تمام ذهنم بوی عشق می گیرد،
آن وقت اتاق تنهایی دلم شبیه خاطره های تو میشود!
ولی!
کاش هیچ وقت خاطره نشوی!!

گل یخ شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:04 ق.ظ http://goleyakh99.persianblog.com

من می خواهم با دوست داشتن زندگی کنم کودکانه و ساده و روستایی..من از دوست داشتن فقط لحظه ها را می خواهم..آن لحظه ای که تو را به نام بنامم..لحظه ی دست باد بر گیسوان تو..

parham شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:21 ب.ظ http://hh

حرف دل منو زدی خدایی

فریبرز شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.barounebahari.tk

وبلاگ قشنگی دارین.
پرسید :بهارتان جگونه است؟
گفتم ما زاده ی سرزمین خشکیم
راضیبه بنفشه ای اگر اید

www.barounebahari.tk

hasrate_dashtane_m2005 یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:42 ب.ظ

ghashange ey vala

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد